Part 8 Send money

Hej bloggen! I dag har været mere nede til jorden, stadig hårdt, jeg kan mærke jeg er mere presset end nogensinde før.

Dagen startede ud med at jeg lige skulle fikse nogle småting, jeg skulle lave noget hurtigt nyt til servietholderne, vi vil i stedet for at kun have citater fra iværksættere også reklamere lidt for business days, det klarede jeg hurtigt for det er trods alt ikke det største at skulle gøre, derefter tracede jeg lige hurtigt Sjælland og omegnen til Zeeker projektet og fik sat det ind, derefter havde jeg et hurtigt møde med Maria hvor vi lige fik de sidste ting på plads til i morgen.

Derefter kontaktede vi Ronni og præsenterede det for ham, han elskede stort set det hele med meget få detaljer der lige skal rettes til inden i morgen, det her er dog mere Maria's område, efter dette var jeg faktisk færdig med denne uges opgaver, jeg mangler stadig nogle småting men de er non prioriare lige nu, derfor kunne Peter og jeg tage til vores møde med en erhvervs psykolog i forbindelse med Masterclass, derefter snakkede mig Peter og jeg om vores kunde til Wumbly og Peter fuldførte den første kundeopgave og det skulle vi da fejre.

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Første dag

Part 7 Send help

I lost count