What year is this?

Onsdag var bare så ultra spændende! nej der skete ikke en skid, vi havde praktik samtale med hele klassen hvor vi fik lidt af vide om rapporten vi skal skrive og sådan, det var rart at se klassen igen, man har lidt savnet det hele og det er lidt trist at vi egentlig ikke kommer til at se nogle af de andre igen og selv hvis vi gør kommer det kun til at blive online.

Efter mødet kunne jeg ENDELIG sætte mit grafik i sevietholderne, hold nu kæft for et projekt jeg kan ikke fatte det har taget så længe men endelig er jeg færdig, done deal, resten af dagen brugte jeg på at skrive en kunde kontrakt til Wumbly, jeg hader jura sprog btw hold nu kæft hvor skal man koncentrere sig for at holde sig professionel.

Kan afslører der ikke kommer til at ske så meget BLF relateret i dag, jeg kommer til at sidde og lave Wumbly stuff eller måske lidt på min projekt rapport for #iWannaGetStartedEarly

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Første dag

Part 7 Send help

I lost count