Part 7 Send help

Hej Bloggen

Nikolai her.

De sidste 2 dage har været rigtig hårde, jeg har været rigtig træt efter en lang dag, det er stadig den gode trætheds fornemmelse men den er begyndt at gøre mig mere pirrelig her på det sidste.

Jeg har siddet og arbejdet på Zeekers handleplan de sidste 2 dage og det har været så hårdt, skulle lave hele designet om fordi vi under samtalerne ikke havde overvejet hvor hurtigt investoren skulle kunne få overblikket, så havde lavet 1 sektion på 3 sider, hvorefter Nicolaj påpegede at det ville være meget bedre hvis man kunne lave en enkelt sektion på en side, jeg begyndte at lave et nyt layout hvor jeg roterede dokumentet 90 grader, efter jeg havde gjort dette fik jeg at vide det var godt og vi skulle vise det til kunden, vi trak derefter Maria med ind over hvor det så igen fik et redesign af Maria, mine ikoner blev brugt så mit arbejde var ikke spildt på nogen måde.

Det er hårdt at pludselig ramme det virkelige liv, jeg kan mærke jeg er meget mere træt konstant nu.

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Første dag

I lost count